fredag 28 augusti 2009

carinas första bloggning

Då ska vi se. Vad ska vi skriva om idag på min första blogg. Kanske om att tiderna ser lite ljusare ut. Iallafall för tillfället.....Annars händer inte mycket i vår ända av världen. Sönerna har börjat skolorna och jag hoppas att det går bra för dom. Eller jag vet att dom kommer att klara det utan problem.

Lite lästips till lässugna. Nattfåken och skumtimmen av johan torhen. Osäker på efternamnet. Två bra böcker av en svens författare. Utspelar sig på öland......Väl värda och läsa...

Annars ha en bra dag ni som ramlade in på denna sida av misstag

2 kommentarer:

  1. ja ha du har blivit med blogg det var roligt att se så nu har jag en till att läsa i jag som inte har nåt eget liv
    Stellan

    SvaraRadera
  2. Hej hej hur prenumenerar jag på denna blogg...

    SvaraRadera