tisdag 1 september 2009

jag tyckte dom var roliga

Fritt citat från det bästa roliga historier


Pappan ska läsa godnattsaga för sonen,
Han börjar: Det var en gång en liten kanin
Sonen: Det är en barnsaga kan du inte berätta något annan saga
Pappan: Det var en gång en liten kanin i yttre rymden.
Sonen: Kan du inte berätta en vuxensaga
Och hej säger pappan säg inget till mamma bara.
Det var en gång en sprit språngande naken kanin.....

Och en till medan jag ändå är igång.....

Det äkta paret skulle fira smekmånad på samma ställe där dom hade firat smekmånad för 30 år sedan.
Manen åkte i förväg för att kontrollera att allt var tiptop tills frun skulle anlända. Och skickade sedan mejl till frun men råkade skriva fel på mejladdresen.
Följande dag hittade sonen sin mamma som blivit änka bara för några veckor sedan avsvimmad framför datorn. Mejlet hon hade fått var.....Här är underbart allt är toppen och det är varmt.

En sista då eftersom ni tjatar så mycket...

Mr Andersson vart stoppad efter en vild biljakt. När han står vid vägkanten säger pollisen. Ge mig ett enda skäl till varför jag inte ska skriva ut böter till dig ?

Mr Andersson svarar: Förra veckan lämnade min fru mig för en polis. Jag var rädd att det var han som jagade mig för att lämna tillbaka henne.........


Allt för idag ha en bra dag

3 kommentarer:

  1. Det var roliga historier:) de sista var bäst...skrattade högt åt båda:)
    /Britt

    SvaraRadera
  2. äkta carina-humor när den är som bäst =) kramar helan

    SvaraRadera
  3. japp så är det.....Men jag skulle gärna vilja se en spritt språngande naken kanin. Det vorre grejor det

    SvaraRadera