söndag 27 september 2009

Söndag

Tjenixen här är det glatt värre. Eller inte. Det beror på hur man ser det. Tittade på sista mumien filmen igår.

Ja jag tycker dom är bra. Och den bästa scenen ur mumien 3 är när dom flyger. Dom har med en jak. Den blir flygsjuk och han som sitter jämter jaken håller upp en spypåse åt den.

Annars har jag inte gjort mycke vettigt i helgen. Sitter mest på facebook och spelar idiotiska spel.

Och jag hoppas att det går bra för Sven-Göran imorrgon. Han gör sin första tenta.........
Vi håller tummarna för att det går bra

2 kommentarer:

  1. Har inte kommenterat på länge, vilket beror på att jag varit fööör tröööt.
    Men nu så.
    Tror inte att jag sett mumien tre känner inte igen scenen med Jaken, men den lät otroligt rolig:)
    Britt

    SvaraRadera
  2. jodå man kommer ihåg om man set mumien tre. Den utspelar sig i kina och yetiar är med oxå. Så det är en riktig soppa

    SvaraRadera