fredag 13 november 2009

Fobier eller

Varje gång jag ska köpa schampo eller tandkräm tänker jag på min bror.

Jag har en fobi mot schampo tack vare honom. När vi var små sa han om man blandar två olika schampon blir håret grönt. Och vem vill ha grönt hår. Eller?

Samma sak gäller tandkräm. Tre randiga tandkrämer har inget att göra i mitt badrumsskåp. Nu undrar ni nog varför. Min bror kom ut springande från badrumet när vi var små och skrek svarta madam har rivit mig. In smord med tre färgad tandkräm på halsen.

Sådant sätter skräck i lillasyster. Och har följt med hela livet.

5 kommentarer:

  1. tur att jag har lyckas med nåt
    men jag har inte ett dugg minne av det
    så på nåt vis har min bardom suddas ut
    den måste ha varit en ren skräck med tre systrar
    Stellan

    SvaraRadera
  2. japp det måste det vara eller?

    SvaraRadera
  3. Jag kan fortfarande skratta gott åt kalsonglådan, när vi sa att vi trog ut kalsonger ur Stellans låda i byrån som stor i vårt rum...
    Det var roligt:)
    Mindre roligt var när han hela tiden skrämde en.
    /Britt

    SvaraRadera
  4. japp det kommer även jag ihåg. Skattade gott åt det igår

    SvaraRadera
  5. bu bu !!!!!!!!!!!!



    nu vart ni bra räda va


    stellan

    SvaraRadera