tisdag 3 november 2009

vad era spelfigurer tänker när ni loggat ut i WOW,farmvill och andra spel

Jag trodde aldrig att han skulle logga ut någonsing. Herregud han fick mig att springa till hissen kan ni tänka er. Jag springa med min konditon, Det är skönt att han loggade ut så jag får vila mig.

Och du säger att springa efter en hiss var jobbigt. Jag fick jag traska genom en massa träsk och han gav alldrig med sig. Genom vart enda träsk kan jag lova er. Och inte loggade han ut inte satt i flera timmar och jag har gjyttja i öronen fortfarande.

Ja och den mäniskan som spelar Farmville. Hon måste vara totalt koko, Tänk att hon inte kan ändra sin stil nej hon ska bara sätta en sorts grönsaker. Det är inte undra på att vi vissnar så tråkig som hon är.

Ja och du tror att vi har så roligt i Fish word. Inte gör hon rent akvariumet och det enda sättet vi kan rymma på är att öva oss i ryggsimm.

Så är det här i våran fantasi värld, Inte tar ni hänsyn till om vi sitter och dricker te med fiende. Eller tar en eftermiddagslur. Nej så fort ni har loggat in så är vi era marioneter

4 kommentarer:

  1. det där var ricktigt bra man kan ju hit på en masa mera men jag kom inte på nåt bra
    stellan

    SvaraRadera
  2. nej det är inte det lättaste att koma på. Men fortsättning kommer kanske carina

    SvaraRadera
  3. Helt underbart, så träffande:)
    /Britt

    SvaraRadera
  4. japp tänk på det

    SvaraRadera