onsdag 25 november 2009

Willys och tankarna går till Lena

Först vill jag bara säga att jag har varit på min brors blogg. Gå in och skicka uppmuntrande kommentarer till honom. Han har ont i ryggen och behöver muntras upp. Gärna ett roligt skämt.
Ni annar inte vad det kan hugga till när man skrattar. Jag vet.

Men nu över till nästa ämne. Även om jag tycker det är kul att min bror bloggar.

Jag var på Willys i dag och handlade. Och köpte köttfärs. 10 kr/1kg. Det ni. Där av kom jag och tänka på Lena och hur stolt hon kommer att vara när hon får reda på att jag tömde hela hyllan med köttfärsförpakningar.

Nu undrar ni varför den var så billig. Kort Datum. Men den är nu fryst och håller sig länge till.

Se bara på ICA det var ingen som vart sjuk bara för att dom paketerade om färsen. Men Willys är mer ärliga och talar om att datumet är kort.

Allt från mig och titta gärna in på min brors blogg som kommer att bli spännande i framtiden. Den är redan en triller. Nervspänande att se vad han kommer att skriva nästa gång

5 kommentarer:

  1. okej du hita dit tuft
    jag kötfärs med kort datum men det stog inte vilket år den gick utt
    stellan

    SvaraRadera
  2. 1800 ksllt tror jag

    SvaraRadera
  3. ja det kan var ett parti från milterären som har komit dit istälet för till rysland

    SvaraRadera
  4. Duktig kikka jag är så stolt!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera