torsdag 23 september 2010

har tänkt igen.....

Hejsan nu har jag tänkt igen..

Jag har funderat på hur den människan som kom på cheeskake tänkte.

Kanske så här:

Jag har smulat så när jag åt dom här kexen med smör på. Undra om jag ska slänga ner dom i en sockerkakform. Det ser inte så gott ut....... Kanske en stund i ungnen så blir det bättre.

Under tiden som den står i ugnen kanske jag ska vispa äggvitorna till något gott. Oj nu vispade jag dom för hårt.

Undra om jag kan häva i grädden som vart över i går och den där mjukosten som är över, Det är ju bara slattarna kvar.

Kanske jag kan hälla det över kaksmulorna för dom vart ju lite brända när dom var i ugnen. Så märker ingen smaken av det.

Och simsalabim har man uppfunnit en ny kaka.

Ja jag vet jag har för mycket fritid.....

2 kommentarer:

  1. ha ha ha det var roligt att läsa mums cheese cake det är gott du får komma hit nån dag när jag är ledig och du också det är lättare dåså kanske vi kan hitta på nått eller bara sitta och skvallra eller nått .....umgås typ

    SvaraRadera
  2. jajamensan det skulle vara kanonis

    SvaraRadera