tisdag 13 oktober 2009

Arbetsinterjuv

Hej svejs.

Jaha då har man varit på intervju. Jag vet inte helt säkert men hon som skulle intervjua oss kom en 20 minuter försent. Det är ju något man inte kan rå för men ändå.

Sedan då jo alla 4 som kommit dit fick sitta i samma rum och bli interjuvade samtidigt. Hemskt jag har lite svårt att framhävda mig själv när någon annan person tar upp hela utrymmet.. Ni vet vissa personer är sådana. Dom som syns bäst och alltid ska vara i centrum.

Jag är inte en sådan person.

Men men det hon ville ha var en kock inom det italienska köket. Och dom meriterna hade ingen av oss. Så vi får se hur det går.

Det var i allafall ett steg närmare ett jobb än nej tack och tack för visat intresse......

Och det bästa av allt var att hon hade letat reda på oss själv på AF hemsida. Så det var inget jobb jag sökte genom dom vanliga kanalerna.

Ha en bra dag

4 kommentarer:

  1. det var en märklig interjuv
    att du inte behärska det italenska köket tror jag inte på för nog kan du slänga iopp en garbonar med lite isperation och frikadeler är väl inte nån konst för dig heller två räter räcker väl väl
    stellan

    SvaraRadera
  2. jodå men jag kännde att interjuven var åt helsike hella tiden och på glid åt ena elller andra hållet. Och det är klart att jag kan om jag vill. Men det är inte alltid jag vill. carina

    SvaraRadera
  3. nej men du kan det har inte med vilja att gör
    stellan

    SvaraRadera
  4. jo det har det visste vill inte jag laga någon mat så vill jag inte. Men jag kan och jag ska väl slänga ihop en gratäng och lite file någon gång.. kanske.....om jag vill....jag vet att jag kan...Men det hänger på viljan......

    SvaraRadera