onsdag 28 oktober 2009

Hur man firar en bra födelsedag

Hej svejs.

Idag åkte jag och bettan på utflykt till hallsberg. Bettan är mopeden. Jag tog en fika på cecilas. Det enda stället att fika på om man är i hallsberg. Vandrade genom staden till biblioteket och strosade mellan bokhyllorna. Sedan en tripp till Uffes lada. Många roliga saker att titta på där. Sedan en kortis till affären. Och upp på bettan fullpakad och hem. Det är så man firar en bra födelsedag.....

En anan sak som jag läste idag. Lägg till 10 år på din ålder..Som jag säger idag jag fyller ju 42 år men jag säger att jag är 52. Kommentarerna blir då att jag ser ung ut för min ålder. Och jag bara ler.......

2 kommentarer:

  1. och betan fick en slurk besin och lite olja annatatar jag
    stellan

    SvaraRadera
  2. japp hela rundsmörjningen carina

    SvaraRadera