fredag 23 oktober 2009

Fridag

Ibland funderar jag på hur mycket blogg läsning jag ska behöva för att få reda på saker. Britt har sett en tv kändis och inte vilken som helst utan pappan i telia reklamen.....Jag säger då det........Är han lika snygg som i reklamen.....

Men annars så har några försökt att visa hur man öppnar en ny flik på datorn och internet,. Bus enkelt ctrl och t. Men i carinas värd så sitter hon och trycker ner cccccccccccccccccccccccccccccccccccccct jag vet inte vad jag ska göra det är inte första gången och det är absolut inte sista gången heller jag kommer att göra så. Men någon dag ska det sitta med tangenterna.

Annars är tv bokad kl 20.00

1 kommentar:

  1. Vad ni än gör så köp inte vinter choklad om ni inte är beredda på att tugga på kanel och nejlika i hela bitar i chokladen. Går att äta men mer är det inte

    SvaraRadera