fredag 16 oktober 2009

Att se eller inte se

Våran Tv är lite så där. Ibland så hoppar scrats kontakten ur och ingen bild synes. Ni som hängt med här på bloggen vet att Fredag kväll är det Eurika tid för carina. Ett pogram hon inte missar om det så gäller livet.......

Tittade på hela batman filmen två timmar för att slå ihjäl tid fram till Eurika. Tv krånglade inte en gång under dessa två timmar.

Eurika startar. Scrats kontakt hoppar ur. Fixa med den bild. Yes.

Stor fet sak framför tv. Ber honom dra till ett varmare land. Han flyttar sig. Reklam inget händer med tv eller feta saken som är försvunen.

Serien börjar igen efter reklamen. Fet sak frågar vad som hänt med sheriffen. Något fräser i sovan stick och brinn.
Scrats kontakt hoppar ur. Fixar bild.

Har nu oxå slängt ut allt som kan stå framför tv och sitter bered att som en ninja slänga mig om det händer något med scratsen.

Men fick se slutet. Sista halvtimmen utan problem och fick även magnus att göra en ägg macka till mig och blev serverad i soffan. Det ni kallas mammma makt

2 kommentarer:

  1. Ja du Carina det var häftigt, fet sak:)
    Ja jag säger då det:)
    skrattade länge och gott åt det:)

    /Britt

    SvaraRadera
  2. ja men så är det i mitt liv. Jag bokar tv engång i veckan men men får jag se pogramet. Tror inte det. Ska ta in på hotell nästa fredag tror jag

    SvaraRadera