fredag 9 oktober 2009

Fredag


Hejsan svejsan

Alla glada läsare. Idag är det fredag och säsongsstart på Eureka. En serie som går på 6:an. Den handlar om en liten stad i usa. Alla som bor där är mer eller mindre genin. Alla utom polischefen.
Han är en vanlig mäniska han. Jag tycker om serien för att jag kan koppla av och bara njuta av alla tokigheter dom gör. Även fascineras över uppfningarna. Ja just det. polischefen bor i en bunker som styrs av en dator. Bara det är facinerande. För datorn gör som den själv känner för.....

Men anars får ni hålla tummarna. Ska på jobbinterjuv på tisdag. Nä jag tror inte jag får jobbet.
Men för alla nyfikna är det på resturangen 1 trappa upp i askersund......

Ja jag gjorde det igen. tog en bild från magnus dator. Fy mig

4 kommentarer:

  1. Tyvärr vart det inget eurika idag. Var ute på åktur istället. Örebro tur och retur. Men jag får titta på reprisen

    SvaraRadera
  2. ja det var där vi åt på chkladdagen
    stellan
    men det kan nog bli bra bar inte dom kursar också

    SvaraRadera
  3. det får vi hoppas att dom inte gör

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna och tårna så du får jobbet:)
    /Britt

    SvaraRadera